Museumnacht Apeldoorn

Omdat er ruim 120 kunstwerken in de openbare ruimte van Apeldoorn staan, is de stad in 2015 benoemd tot Museum voor Kunst in de Openbare Ruimte. Omdat het museum toch dag en nacht geopend is, verklaart het Museum voor Kunst in de Openbare ruimte nu iedere nacht tot museumnacht.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Maandelijks museumrondleidingen bij zaklamplicht

Museumgidsen leiden eens per maand bezoekers rond bij zaklamplicht. De museumgids neemt u mee langs kunstwerken in de openbare ruimte. Deze rondleidingen zijn €10,- pp, duren ca 1,5 uur en zijn incl nachtelijke consumpties.

De eerste rondleiding is 1 december om 23.00 uur en start voor Café de Flierefluiter, marktstraat 22.

Meer informatie over de rondleidingen is te vinden op museumvoorkor.nl en facebook.com/museumvoorKOR